Jäsentiedote 8/16.3.2024/ TK

Teatteriretki Kuopioon lauantaina 23.3. klo 13. Lähtö on 8.45 Matkakeskuksesta, jos tulet matkan varrelta kerro ajoissa. Ruokailu teatterilla klo 11.30. Esitys alkaa klo 13 ja kestää n. 2h 10 min. Esityksen jälkeen lähdemme rauhallisesti kotimatkalle ja Kajaaniin saavumme n. 17.30 -18.00. Jos myöhemmin haluat liittyä seuraamme, voit hankkia itse lippusi, bussiin kyllä mahtuu. Lounas ja matka tulevat lisäksi kustannuksiin. Teatterielämystä odotellen Liisa

MAALISKUU

1.      27.3. klo 13.00 Muistikerho Kalliokadulla

HUHTIKUU

1.      8.4.2024 Oulun kansallisen senioripiirin vuosikokous Kalajoella klo 12.00

2.      9.4. klo 14.00 Liisa laulattaa kevät- ja kesälauluja Kalliokadulla

3.      20.4.2024 klo 14.00 Vapputapahtuma Kalliokadulla.  Vietetään yhdessä mukava hetki musiikin, yhteislaulun ja senioritanssien merkeissä maistellen munkkeja, simaa, nakkeja ja perunasalaattia. Omat juomat ovat myös sallittuja. Mukaan voit ottaa ystäviäsi viettämään hauskaa yhdessäoloa kanssamme. Osanottomaksu on 20 € henkilö (sisältää yhden arvan). Ilmoittautumiset tarjoilun vuoksi 14.4. mennessä helenawelin@kajaani.net tai

puh 0500 375 393 ja maksamalla osanottomaksun yhdistyksen tilille Osuuspankki: FI 2757 60032 0032625. Tapahtumassa järjestetään arpajaiset, joten tuokaa tullessanne mukava arpajaispalkinto ja varatkaa pikkurahaa arpojen ostoon.

4.      23.4.2024 klo 14.00 Kuukausikokous Kalliokadulla kokousesitelmän pitää Eino Saari aihe: Kuuntelemisen taito. Kahvittelu alkaa klo 13.00.

5.      24.4. klo 13.00 Muistikerho Kalliokadulla

6.      25 – 26.4.2024 Oulun kansallisen senioripiirin kehittämispäivät Kajaanissa.

26.4. päivänä järjestetään n. 2 tunnin teams-koulutus. Yhdistyksestä toivotaan osallistujia koulutukseen.

TOUKOKUU

1.      6.5 klo 11.00 Tutustuminen Terapia- ja liikuntakeskus Omppuun, osoite: Sammonkatu 13. Nisukahvit 2 euroa

2.      14.5.klo 12.00 Yhdistyksen oma Liikuntatapahtuma Kajaani-hallin parkkipaikalla tutustuminen ja kävely

3.      18.5.2024 klo 12.00 KEY:n järjestämä Kevätrieha Raatihuoneen torilla

4.      29.5.2024 klo 13.00 Muistikerho Kalliokadulla

Kevään viimeinen vesijumppa on 10.5.2024 klo 13.30 Kaukavedessä

Toukokuulle tulee vielä lisää tapahtumia kunhan päivämäärät varmistuvat

HEINÄKUU

Kuhmon kamarimusiikki on 27.7.2024 Ilmoittautumiset toukokuun loppuun mennessä. Lisätietoa seuraavassa jäsenkirjeessä.

Muut asiat:

Esitä toiveita esitelmien aiheista ja voit myös ilmoittautua pitämään esitelmiä.

Olisiko joku teistä jäsenistä kiinnostunut vetämään lautapelikerhoa keskiviikkona päivällä?

Ilmoittautua voi Helenalle sähköposti: helenawelin@kajaani.net

Yhdistyksen tilaisuuksiin voi ottaa mukaan myös ystävän tutustumaan yhdistyksemme toimintaan.  Osallistu aktiivisesti jäsenhankintaan. Ohjeet liittymiseen löytyvät Kansallisen senioriliiton sivuilta

Kahvimaksu Kalliokadulla on 2€

Tiedot tapahtumista julkaistaan myös Koti Kajaani -lehdessä, yhdistyksen sähköposteissa ja Senioriliiton mobiilisovelluksessa.

Otamme tapahtumissa valokuvia, jotka julkaistaan Facebookissa ja yhdistyksen nettisivuilla. Osallistumalla tilaisuuksiimme hyväksyt valokuvaamisen ja kuvien julkaisun.

Yhdistys ei vakuuta osallistujia retkillä vahinkojen varalta. Kun osallistut yhdistyksen järjestämille retkille, niin huolehtinet omasta riittävän kattavasta matkavakuutuksesta.

Kainuun kansalliset seniorit ry:n tapahtumia

Päivitetty 17.3.2024 TK