Tietoa meistä

Yhdistys on perustettu 6.2.1972. Pyrimme uudistumaan ajan mukana.Tarjoamme jäsenillemme monipuolista ohjelmaa ja luentoja. Yhdistyksemme jäsenenä saat Patina-lehden kotiisi viisi kertaa vuodessa. Taloudellisen tilanteen salliessa yhdistys tukee järjestämiämme matkoja ja muita jäsentilaisuuksia. Vaikka et olisikaan jäsen, voit tulla tutustumaan viikkotilaisuuksiimme. Normaali tilanteissa kokoonnumme tiistaisin ja keskiviikkoisin Kajaanissa Eläkeläisten talossa Kalliokatu 9, nautimme kahvit ja juttelemme ajankohtaisista asioista. Ulkopuolisia asiantuntijaluennoitsijoita pyrimme saamaan mukaan eri tilaisuuksiin.

Oletko kiinnostunut toiminnastamme? Jäseneksi voit liittyä tulemalla tilaisuuksiimme ja täyttämällä siellä liittymislomakkeen tai postittamalla se puheenjohtajamme osoitteeseen tai näiden kotisivujen kautta (Liity jäseneksi).

Jäsenyys

Jäsenmaksumme on 30 euroa vuodessa.

Päivitetty 13.3.2024 AJA